سئو کلاه سفید

 

 

کمی به گذشته برگردیم و شما را با یک مثال ساده به درک این موضوع برسانیم. در دوران دانشگاه اگر به خاطر داشته باشید، همه ما موضوعاتی را به عنوان تحقیق انتخاب می کردیم و برای گرفتن نمره 1 تا 20 نهایت سعی خود را می کردیم تا با محتوایی که گاهی اوقات از وب سایت های مختلف کپی می کردیم، یک تحقیق کامل به استاد ارائه دهیم تا نمره کامل را بگیریم. بطور کل اساس این نوع تحقیق ها برای هر یک از ما مهم نبودند و مهم ترین موضوع نمره بود.

 

اما تحقیق های دیگری نیز بودند که برای تکمیل آن ممکن بود در طی یک کار تیمی چند ماه وقت سپری می شد. از این رو این تحقیق موضوع مهم و سرنوشت سازی داشت و به همین دلیل ساعت ها تلاش می کردیم تا مورد قبول استاد قرار گیرد. با این وجود تحقیق نوع دوم برای ما جذابیت بیشتری داشت. تا این قسمت به یک درک کلی رسیدیم و هدف از تولید محتوا را تا قسمتی به درک رساندیم.

 

سئو کلاه سفید

 

زمانیکه شما تولید محتوا می کنید و در گوگل دیده می شوید، این بار تنها توسط یک نفر دیده نمی شوید و بلکه ممکن است هزاران بازدید کننده را به خود جذب کنید که برای رفع مشکلی یا آموزش مباحثی وارد وب سایت شما می شوند و اگر تولید محتوا شما کامل نباشد، آنها فورا از وب سایت شما خارج می شوند و در نهایت شما در موتور جستجو گوگل جایگاه خود را از دست خواهید داد.

 

از این اگر در مورد موضوع X در حال تولید محتوا هستید، باید تمام جوانب را از صفر تا صد ذکر کنید تا حتی ساده ترین کاربر هم وارد وب سایت شما شد، بتواند به اصل موضوع دست یابد. با این وجود باید خیلی دقیق و جامع در مورد هر موضوعی که تصمیم به تولید محتوا دارید، کار کنید و سپس با بررسی دقیق اقدام به انتشار آن نمائید.

 

سئو کلاه سفید

 

از مهم ترین عناصری که جمع آنها نشان دهنده تولید محتوا با کیفیت می باشد می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

 

        تولید محتوا اصولی با رعایت علائم نگارشی

        تصاویر تولیدی توسط خودتان

        عدم کپی کردن متن از سایر وب سایت ها و.

 

2- استفاده از کلمات کلیدی مرتبط

 

یکی دیگر از بخش هایی که شما باید در تولید محتوا از آن استفاده کنید، استفاده از کلمات کلیدی می باشد که در هنگام تولید محتوا باید از آنها استفاده کنید. با این وجود اصولی ترین روش برای استفاده از کلمات کلیدی این می باشد که تمام آنها مرتبط با متن باشند و این بدین معناست که اگر شما در مورد موضوع X در حال تولید محتوا هستید، باید تمام کلمات کلیدی به کار رفته در گزارش حاوی X باشند و شما در مورد آنها توضیحاتی داده باشید.

 

سئو کلاه سفید

 

اما اگر شما از موضوع خارج شوید و کلمات کلیدی غیر مرتبط استفاده کنید، باید بدانید که شما برخلاف اصول گوگل در حال تولید محتوا هستید که احتمال از دست دادن جایگاه شما در صفحات نتایج گوگل ممکن می باشد. پس عقلانی ترین کار این است که حتما و حتما کلمات کلیدی مرتبط با موضوع X را استفاده کنید و از کلمات کلیدی جدای از موضوع خودداری کنید.

3- مرتبط بودن محتوا تولید شده با تیتر

 

وب سایت و محتواهایی که شما در وب سایت خودتان منتشر می کنید، همگی در موتور جستجو گوگل قرار دارند و در اصل شما اینجا حضور دارید تا بتوانید نیاز کاربران گوگل را برطرف کنید. اما گاهی اوقات برخی موارد دیده می شوند که ما در مورد موضوعی در گوگل جستجو می کنیم که نتایج نمایش گذاشته در ظاهر درست هستند و اما وقتی وارد وب سایت می شویم، با ناهم خوانی تیتر و محتوا روبرو می شویم.

 

از این رو وقتی کاربر وارد این دسته از وب سایت ها می شوید، نهایتا 10 ثانیه صفحه را به سمت بالا و پائین اسکرول خواهید نمود و فورا از صفحه گزارش بدون باز کردن صفحه دیگر از همان وب سایت، خارج می شوید که مجموع این نوع بازدید منجر به افزایش Bounce rate می شود و برای سئو سایت بسیار خطرناک می باشد. 

 

سئو کلاه سفید

 

با این حال اصولی ترین روش این می باشد که تیتر محتوا یک کلیاتی از محتوای تولید شده باشد که بدین گونه تیترهای بکار رفته داخل محتوا، باید زیر مجموعه همان تیتر اصلی محتوا باشند تا این گونه همخوانی محتوایی برقرار کنید. در غیر اینصورت Bounce rate سایت شما افزایش خواهد یافت و جایگاه خود را در گوگل از دست خواهید داد.

منبع:

https://namnak.com/What-is-white-hat-seo.p77821


طراحی سایت و سئو سایت محتوا ,تولید ,سایت ,موضوع ,گوگل ,کلمات ,تولید محتوا ,کلمات کلیدی ,کلاه سفید ,استفاده کنید، ,استفاده کنید ,کلمات کلیدی مرتبط ,تولید محتوا هستید، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور طراحی وب سایت نوا مزاج شناسی فروشگاه معرفی اجناس نمایندگی ایشیک دانلود کده